Bu, benim son şansım…

Uzun yıllar olmuştu mektup almayalı… Ancak müdürümüz Serkan Yetişmişoğlu, beni arayıp da “Erkan abi, sana İzmir`den mektup geldi” deyince, açıkçası heyecanlandım. Biraz da endişelendim doğrusu.
Hele, Serkan, İstanbul deplasmanına giderken Olay minibüsünde o mektubu bana verdiğinde, açarken şöyle bir geçmişe gittim.
Ne güzel günlerdi o günler! En son mektubu Karşıyaka’dan aldığım aklıma geldi. Neyse.. Ama mektubu açtığımda gözyaşlarıma hakim olamadım. Mektubu Serkan'a verdim okudu, o da öyle...
Ve bana ‘Sinan Deniz’ takma adıyla yazan lösemi hastası bir Bursaspor taraftarı, “Şampiyonluğu görmeden ölmek istemiyorum. Sizden isteğim, Bursasporumuzun şampiyon olduğunu görebilmem için futbolcularımızla konuşmanız” diyordu.
Bu çok duygusal mektubu, kendisinin affına sığınarak, noktasına virgülüne dokunmadan sizlerle paylaşmaya karar verdim:

”Sn: Erkan Öncel
Merhaba; Size yazıp yazmamakta uzun süre kararsız kaldım. Ancak ne olursa olsun yazmaya karar verdim.
Şu anda İzmir’de büyük bir hastanede tedavi görmekteyim. Hastalığım maalesef lösemi… Kurtuluşumun da imkansız olduğu bir gerçek. Doktorlarımıza güvenim tam. Ancak onlar, “Allah’tan ümit kesilmez” dediler.
Amacım kendimi acındırmak değil, o yüzden gerçek ismimle yazamıyorum size. 47 yaşındayım, aslanlar gibi yaşadım. Ölümü de, ne hafife, ne de ciddiye alıyorum. Ama hazırım.
Sizden isteğim, Bursasporumuzun şampiyon olduğunu görebilmem için futbolcularımızla konuşmanız.
Hastalığımın son evrelerindeyim.
Benim için oynasınlar.
Bu, benim son şansım… Gelecek sene, daha sonraki yıllar için vaktim kalmadı.
O zaman şampiyon olsalar bile göremeyeceğim.
Tek isteğim, eğer yetişebilirsem bu günleri görebilmek.
Sizden bunun için yardım istiyorum. Ama moralim çok iyi, şampiyon olursak, bu bana verilen en güzel hediye ve en değerli son armağan olacak.
Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum.
Amacım duygu sömürüsü yapmak değil,
Bu bir kabulleniş… Kimseyi de üzmek istemiyorum.
Selamlar…”

Erkan Öncel / Olay Gazetesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...