Teşekkür Ederiz

İlk maç bittiğinde hiç umudum kalmamıştı
Ankaragücü maçında puan kaybettiğimizde
Sanki tur atlayacağız da rotasyon yapıyoruz dedim
Sözde bu maça gitmeyecektim
Ama Ertuğrul Sağlam inancı vermeye başlamıştı
15 dakikada 3 gol atacağız turu geçeceğiz
Bir hayalin peşinden tribünler doldu
Aslında sadece bir hayal değildi
Taraftar olmak zor günde de desteği kesmemektir
Yine de ben maça gitmeyecektim
Taa ki arkadaşların maça gelir misin? sorusuna kadar
Önce biletleri
-Biletleri elime aldığımın o gecesi yarının hayalleri vardı
Başımı yastığa koyduğumda
Artık ben de inanmaya başlamıştım -
Sonra stattaki yerimizi aldık
İlk yarı 2-0 bitti
3üncü gol önümüzde oldu
Turgay kaleciyi geçerken
onda biri hızında akıyordu zaman
Adeta!
3-0
Artık turu atladık demeye başlamıştık
Hatta final nerde olur acaba, gider miyiz?
90+2
Bitti hayaller...

-Onu bunu bilmem ama ilk yarı nasıl sadece 2 dakika uzar ve Bilica kırmızı görmez. Bu ikisi tartışma kabul etmez konular. Hakem 1 dakika uzatma gösterdiğinde kendinde miydi acep? 2 gol olmuş, penaltı 2 kere kullanılmış, maç başından beri Fenerbahçeli futbolcuların zaman geçirme çabası, ilginç! Taktir hakları, penaltı pozisyonu hakkında konuşmak bile istemiyorum.

-Taraftar sezonun en iyi performansını gösterdi diyebiliriz. Bütünlük içinde, sadece takımlarını destekleyerek ve atkı şovlarıyla.

-Yanımdaki arkadaşlar da Bursasporlu değildi. Maça gitmeye onların ikna etmeleri garip oldu (: . Taraftarın ve takımın onlarda bir hayranlık duygusu yaratması ayrı bir sevinç oldu. Maçtan sonra ayıptır söylemesi dürümcüye de gittik. Maçtan aldığımız zevkin üstüne ohh mis gibi geldi. Bu arada 4üncü golü atsaydık sevinecek halim kalmadı. Sahada futbolcular tribünde biz gerçekten iyi efor harcadık. 

-Maç sonunda Volkan Demirel Teksas'a dönüp taraftarı alkışladı. Tamam, güzel de son dakika golü yemiş taraftara dönüp böyle yapmak biraz tahrik gibi algılandı. Maç sonu açıklamalarında taraftarın güzelliği, en iyi deplasmanlardan biri olmasından bahsetmiş sağ olsun ama sadece bunu yapsın doğrusu bu.

-Eve geldiğimde, gece 1 civarı, maç hakkında facebook'a yazdığım mesajla bitirelim: Hayallerimizdeki gibi oynadığınız için teşekkürler... Kente o inancı verip stadın dolmasını ve o coşkunun oluşmasını sağlayan Ertuğrul Sağlam'a teşekkürler... Maça gitme düşüncem yokken gitmemi sağlayan Ali Can, Erman ve Taner'e teşekkürler... Ama maçlar 11'e 11 oynanmalı. Bursaspor + taraftar ve Fenerbahçe + hakem... He bir de ilk maçta ofsayt veren hakemin o bayrak ...üne girsin...

-Sonundakine fazla takılmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...