TSL 17.Hafta / Beşiktaş - Bursapor : 2-3


Bu 2 fotoğraf pek çok şeyi anlatıyor aslında...Bir o kadar da az şey...
15 yıl önce yenmiştik en son, o gün golleri Yusuef ve Mususi atmış, skor 1-2. Salı günü, 15 Aralık'ta, Mususi'nin vefatının 4. yıl dönümüydü. En son galibiyet golümüzü atan adam vefat etmiş, 15 senedir galibiyet çıkaramamışken gitti Bursaspor takımı İnönü'ye. 3 puanın önemini arttıran bir başka unsur da 90 dakika sonunda lider dönmek Bursa'ya, işte böyle önemli bir maçtı.
Maçı internet üzerinden izlemeye çalıştım. Garip bir olay da oldu. İlk yarıyı izlediğim kanalın(sunucu, site...) yayını bozuk takıla takıla seyretmeye çalışıyorum. İlk yarı bitince devre arası daha iyi yayın bulurum dedim. Devreye 1-0 önde girdik. Çok güzel, tv gibi gösteren bir yayın buldum. Hayda!.. 2-1 geriye düştük bir süre böyle devam ettim. Yayın koptu geldi. Ben eski kötü görüntüye döneyim dedim, dakika 80'den sonra. Ve goller geldi. Durum 3-2. Garip bir "totem" yaptım, tuttu.
Sercan için paragraf açmaya ihtiyaç var. 3 tane karşı karşıya kalıp ta bu kadar beceriksiz olunmaz. Topu alıyor, sürüyor, herkesi geçiyor, kaleciyle karşı karşıya. Vurdu, aut. 2. yarının başında golü atsa belki maç bu kadar tarihi olmayacak, ya da fark olacak tarihe geçecek.


Ertuğrul Sağlam'ı ayakta alkışlıyorum, tebrik ediyorum. Bursaspor takımına da bayıldım.
İlk 20 dakika maç sanki Bursa'da oynandı. Yarı sahayı geçemedi Beşiktaş takımı.
Rıdvan DİLMEN (%100 Futbol)
Özellikle son haftalarda seyrettiğim en güzel maç olduğunu söyleyebilirim. Öyle ki son 10 dakikasında "İşte Premier Lig bu" klişesi bile aklıma geldi.
Petit'in Yeri
Dün maçın ilk yarısında Beşiktaş’ın karşısında Şampiyonlar Ligi standardında bir rakip vardı. Zaten ev sahibinin içine düştüğü durum da Şampiyonlar Ligi’nde evinde karşılaştığı durumla birebir aynıydı.
Son derece ağır zeminde ısrarla futbol oynamaya, pas yapmaya çalışan ve bunu akıl almaz bir şekilde başaran taraf Bursaspor’du.
Mehmet Demirkol 

Bu sözleri duymak insanı gururlandırıyor. Kazanmanın lider olmanın yanında iyi de oynuyoruz. Geçen seneki Sivas'la aynı eleştirileri almıyoruz. Bu da insanı mutlu ediyor.
Maçın başında Lig tv ekibinden biri Ertuğrul Sağlam'dan esame listesini istiyor. E.Sağlam önce zemine bakmam gerekli diyerek cevap veriyor. Maç sonunda M.Denizli ben sahanın böyle olacağını bilemezdim türünden bir şey söylüyor. Dün gece twitter da yaşanan, Ersin Düzen ve Mehmet Demirkol arasındaki tartışmada; "E.Sağlam'ın hırsı hedefi var, hoca Çeşme'ye gitmek istiyor. Mesele bu!" diyor M.Demirkol. Üstüne bir şey yazmaya gerek yok.
Maçın yağmur altında oynanması ve taraftarımızın olmaması Beşiktaş taraftarının çoşkusunu azalttı, stada az kişi geldi. Eğer Bursaspor taraftarı olsaydı hem o stad dolardı hem de daha çok ses çıkarmak isterlerdi, Teksas karşısında. Şartlar lehimize döndü ama yeterince iyiseniz şartları kontrol edebilirsiniz. Başta Ertuğrul Sağlam olmak üzere bütün futbolculara ve yönetime bu mutluluğun yaşanmasında katkısı olan herkese teşekkür ediyorum.


Az kalsın unutuyordum. Yalova'daki karşılama çok güzeldi.



Listen to the pouring rain , listen to it pour...and with every drop of rain you know i love you more...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...