Sat, Kurtul (!)

   Sercan'ın Star tv'ye çıkıp Ertem Şener'e röportaj vermiş, hem de evinde. Yanında babası da var. Ertem Şener Sercan'ın babasının sesini kaydedip kullanmıştı belli bir zaman önce. O kadar olaydan sonra evinde misafir etmiş bide. Getirmişler 3 forma Sercan'ın üstüne tutuyor. Sercan buna nasıl izin veriyor, yönetim n'apıyor? Altına "Lamborgini"sini aldıran kulübü, iyi olacağına inanıp sabreden ve destek olan taraftar bunu hak ediyor mu? Tamam zor olsa da, ufak bir ihtimal olasa da şampiyonluk ihtimali var. Sezon sonunun hayalini kur biraz. Nedir bu? Serdar ve F.Serkan Kurtuluş çabucak gitme sevdasının sonucunu gördük. Yönetimin nasıl bir adım atacağını çok merak ediyorum.
   Ali Tandoğan da sezon sonu büyük(!) bir kulübe gidebilirim demiş. Beşiktaş maçından sonra "taraftar beni hiç çağırmamıştı, bekledim ama küfür ettiler" gibi bir şeyler söyledi. Geldi Bursa'ya her maç destek vermemizin karşılığı tam da buydu.
   Böyle şeyler olunca düşünüyorum da boşuna seviyoruz bu adamları(tüm futbolcuları), eline geçen ilk fırsatta terk edecek sevgili gibi...
Aslında daha güzel bir yazı yazmak istiyordum, Sercan'ın ilk yarı kaç maçta oynadığı, gidince kazanacak ve kaybedeceklerimiz. Ama işte. Düşüncem Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal'ı satan Kayserispor nasıl rahatladıysa öyle rahatlarız, kabız olup ta normale dönen insan gibi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...